Thursday, January 6, 2011

Nii see on

heijo ,


Ma käisin siis tartus , esmaspäev läksin täna tulin ( neljapäev ) Eile tuli laura tartu , kell 9:00 hakkasin bussijaama kõndima , ootasin ja ootasin . Lõpuks jõudis ka tema , ma läksin bussikast välja ja teretasin laurat , me läksime edasi tasku käisime poes ja suundusime korterisse . Me olime netis ja siis hakkasime riideid vahetama nimelt läksime me aurasse . Kui vahetatud saime läksime siis aurasse , ma maksin ära ja läksime riideid vahetama . Käsime dušši all ning läksime basseini , ma tahtsin minna sügavale hüppama , kuid ma lollpea hüppasin tikku , ning lõin jala vastu põhja ära nüüd siiamaani valus , homme pidi kerli tartu tulema kuid ma tulin koju ära ja sellest ei tulnud midagi välja . Selline see nädalake oli , esmaspäev kooli EI OOTA SEDA !:D


tsauki siis / KRISTIN

No comments:

Post a Comment